14
aug.
09

hey!

sers 😀 pentru inceput…nu stiu cu ce sa incep 😆 am sa incep cu inceputul (aaa…ce stupid). eu, sunt nascut in 29.iulie.1993, in zodia Leu. sunt sarit de pe fix 🙂 intru in crize de ras foarte usor 😆 genul de muzica preferat este metalul cu subgenurile (black-metal, nu-metal, dead-metal, etc) dar si emo, goth, screamo, punk, hard-rock, indie-emo 😉 pe acest blog am sa postez tot ce imi trece prin mintea mea ingusta 😆 , am sa scriu tot ce imi gandeste neuronul 😆 si tot ceea ce vreau pentru ca e al meu 😈 !!! 😛 whatever…mai scriu si maine pentru ca acum trebuie sa merg la un prieten foarte bun sa dorm la el pentru ca acasa nu am pat 😆 ai lui nu sunt acasa si m-a chemat la el 😛 so…plec…mai scriu 🙂 pa paa :-h


0 Răspunsuri to “hey!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu


Arhiva

Bla Bla Bla

My Music

Statistica

  • 51 vizualizari